Jsi na vývojovém webu.

Blog

Nesouhlasí vám počet kliknutí v kampaních Google Ads ve srovnání s počtem návštěv dle Google Analytics?

9. 3. 2023

Existuje několik možných důvodů, proč se mohou lišit počty kliknutí v Google Ads a počet příchodů na web v Google Analytics:

Chybné nastavení sledování konverzí - Pokud je sledování konverzí v Google Analytics špatně nastavené, může dojít k chybám v počtu příchodů na web.

Špatné odkazy - Pokud jsou odkazy v reklamě Google Ads špatně nastavené, mohou vést na stránky, které nejsou sledovány v Google Analytics.

Zpoždění aktualizace - Data v Google Analytics mohou být zpožděná, což může způsobit rozdíl v počtu příchodů na web.

Blokování JavaScriptu - Pokud jsou některé skripty v Google Analytics blokovány v prohlížeči uživatele, nemohou být data zaznamenána správně.

Filtrování dat - Pokud jsou data v Google Analytics filtrována nebo upravována, může dojít k rozdílu v počtu příchodů na web.

Je důležité prověřit každou z těchto možností, abyste zjistili přesnou příčinu rozdílu v počtu kliknutí a příchodů na web.

Mohlo by vás zajímat

22 klíčových tipů pro vytvoření vysoce konverzních landing pages

13. 8. 2024

Jaké analytické služby nabízíme pro váš web? Přehled našich služeb

6. 3. 2024

Kolik stojí výroba HTML5 on-line bannerů?

16. 11. 2023